יוצרים משחק מסלול
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ביטוי אישי, יזמות ויצרנות
- סביבות למידה:
- פנים הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
- חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
מדוע צריך הוראות כתובות למשחק? איך מסמלים את סוף המסלול? אלו אחדות מהסוגיות עמן התמודדו ילדי גן ראשית בירושלים, תוך כדי יצירת משחקי מסלול. בפעילות מובנית אך גם מאפשרת מרחב של בחירה בין צורות מסלולים, כללים למשחק וחומרי יצירה, מתנסים הילדים בהיבטים הקשורים לתכנון המשחק, להוראות שלו ובדרך לסמל אותן על הלוח. כל זאת, תוך הנאה גדולה, כשבסופו של התהליך הילדים משחקים במשחקים שיצרו ואף לוקחים אותם הביתה לשחק עם בני המשפחה.
אולי תתעניינו גם ב...
מרחב היצירה בגן
העלון מציג את מרחב היצירה להבעה בחומרים בגן הילדים. מה הם מטרותיה של הסדנה, אילו חומרים חשובים ליום-יום בגן, אילו כלים ומכשירים, וכיצד רצוי לארגן את המרחב.
קבלת שבת מוזיקלית גן היובל רמלה
האם קבלת השבת יכולה להתנהל קצת אחרת בכל פעם? מי בוחר את התכנים? ומי מפעיל את הילדים? שאלות אלו ואחרות נענות בסרטון. אפשר לצפות בו בקבלת שבת מתוך שיתוף פעולה ...
من دودة الى فراشة: نراقب ونتعلم
في البستان، يتتبّع الأطفال دورة حياة الفراشة. يتساءلون، ويفكّرون ويوثّقون.