דלג אל

יוצרים משחק מסלול

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, יזמות ויצרנות
סביבות למידה:
פנים הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: מושג המספר
  2. חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית

אודות הפעילות

מדוע צריך הוראות כתובות למשחק? איך מסמלים את סוף המסלול? אלו אחדות מהסוגיות עמן התמודדו ילדי גן ראשית בירושלים, תוך כדי יצירת משחקי מסלול. בפעילות מובנית אך גם מאפשרת מרחב של בחירה בין צורות מסלולים, כללים למשחק וחומרי יצירה, מתנסים הילדים בהיבטים הקשורים לתכנון המשחק, להוראות שלו ובדרך לסמל אותן על הלוח. כל זאת, תוך הנאה גדולה, כשבסופו של התהליך הילדים משחקים במשחקים שיצרו ואף לוקחים אותם הביתה לשחק עם בני המשפחה.

אולי תתעניינו גם ב...

دمج التّربية البدنيّة في اللّقاءات في بستان المحبّة
كيف تعمل المربِّية على دمج ألعاب حركيَّة في لقاء الصَّباح بشكلٍ يوميّ، ودمج أنشطة تساعد الطفل على تطوير قدراته الحركيَّة، والاجتماعيَّة، والمعرفيَّة؟
חינוך גופני בכיתת הגן
בתוך כיתת הגן, בנתה אושרית סביבה מעודדת תנועה, יצרה מוקדי פעילות תנועתית זמינים לילדים מדי יום
מספרי הסיפורים מגן ורד
בסרטון נצפה בפעילות המתרחשת בקרחת יער בסמוך לקיבוץ אפק בה מבקרים ילדי גן ורד באופן קבוע
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.