דלג אל

מרחב למידה כיתתי אסינכרוני

חזרה
פתיח

למידה א- סינכרונית מאפשרת לתלמיד לימוד מרחוק, כאשר האינטראקציה העיקרית הינה בין הלומד לבין חומרי הלמידה. למידה זו מתרחשת במרחב דיגיטלי כיתתי המאפשר ארגון של תהליכי הלמידה בסביבות ענן כגון גוגל קלאסרום וטימס מיקרוסופט, או בסביבת מוודל.
המפגש הא- סינכרוני מאפשר נגישות למקורות מידע ולמשימות שונות, התלמידים לומדים בקצב שלהם, והמורה יכול להעניק להם תמיכה המתאימה ליכולותיהם האישיות. הלמידה נמשכת גם מחוץ למסגרת הכיתתית וניתן לאפשר זמן רב יותר לרפלקציה על אודות תהליך הלמידה.
להלן דוגמאות לפעילויות אשר עשויות להתאים לסוג זה של מפגש: איסוף ועיבוד מידע רלוונטי ממקורות שונים, חשיבה ביקורתית בהתייחס לסוגיות נתונות, גיבוש עמדה, כתיבת טיעונים מבוססים, ביצוע הערכה עצמית, כתיבת רפלקציה, ניהול למידה שיתופית, הכנת תוצרי ביניים, מתן משוב עמיתים בהתבסס על מחוון, הפעלת הדמיות שונות, וכדומה.

חזרה לראש הדף

ארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

ארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

מרכז שירות ומידע ארצי לעובדי הוראה - 6552*, בימים א-ה: 17:00-7:30.

מינהלת יישומים מתוקשבים לבעלי תפקיד בבית ספר - 03-6906600, יום ראשון – חמישי בין השעות 07:30 – 18:00
יום שישי – בין השעות 08:00 – 14:30.

אולי תתעניינו גם ב...

סביבת ענן לחינוך – Microsoft office 365 ומרחב למידה Teams
סביבת הענן לחינוך Microsoft 365 מאפשרת לקיים תהליכים מתקדמים של הוראה, למידה והערכה מכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי קצה.
סביבת ענן לחינוך –Microsoft office 365
סביבת הענן לחינוך Microsoft 365 מאפשרת לקיים תהליכים מתקדמים של הוראה, למידה והערכה מכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי קצה.
חלופות בהערכה
קהל יעד: מורים ותלמידים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה מה? המורה מקים סביבת למידה דיגיטלית עבור תלמידיו ליישום חלופות בהערכה (30%).המערכת מציעה תבניות לסבי...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.