דלג אל

הצהרת נגישות

ممنوعٌ ُدخول الفيلة

مجمّع الموادّ التعليميّة

مميّزات

الروضة المستقبلية:
التّعبير الشّخصي״Œ مهارات إدراكيّة״Œ مهارات ذاتيّة״Œ مهارات شخصية
بيئات تعلّميّة:
كل الروضة״Œ خارج الرّوضة
أعياد ومناسبات على مدار السنة:
طوال العا م

مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:

  1. اللغة والتّنوُّر اللغو ي: التّربية للإقبال على الكُتُب

يمكن أن يهمّك أيضًا

שימוש בתצלומים בסביבה החינוכית
תצלומים שהילדים מצלמים בשגרת הגן ובבית מוצגים בגן כתערוכה, בתלקיט ובאלבום תמונות. התצלומים מזמינים להתבוננות חוזרת לשיח, לברור, להתפעלות ולהיזכרות בחוויות קו...
القصَّة الشعبيَّة: مسار تعلّم. تجربة قصّة الدّيك الهادر- بستان المرح
العمل على مشروع القصّة الشعبية "الدّيك الهادر" في بستان المرح.
תפיסת הזמן אצל הילד בגן
מהם ההיבטים העיקריים בהתפתחות מושג הזמן ובאיזה אופן תורם השיח בגן להתפתחות זו? על כך ועוד בהרצאתה של פרופסור חוה תובל
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.