- מדע וטכנולוגיה - השיניים
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתות: א-ב - תכונות חומרים
תחומי דעת: מדע וטכנולוגיה, מדעי החומר – כימיה, פיזיקה
כיתה: ב - תרבות חברה וכלכלה באגן הים התיכון
תחומי דעת: גיאוגרפיה, אדם וסביבה - אדם וסביבה באגן הים התיכון
כיתה: ה - יהודי צפון אפריקה תחת שלטון צרפת
תחומי דעת: היסטוריה, העולם בחילופי המאות - המירוץ האימפריאליסטי
כיתות: ז-ט - מגילת העצמאות
תחומי דעת: אזרחות
כיתה: ט
תהליך חקר בלמידה משולבת
חזרה- שלב חינוך: יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: ארוך
מטרות למידה:
הבניית ידע, מיומנויות חקר, למידה שיתופית, כישורי לומד עצמאי, חשיבה ביקורתית
למה משמש הכלי:
עבודה בקובץ שיתופי
יצירת אינפוגרפיקה
יצירת שאלון
שיתוף מידע חזותי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
genial.ly
google docs
google forms
google slides
mentimeter
תאור הפריט:
דגם הוראה לביצוע תהליך חקר בלמידה משולבת
מיומנויות דיגיטליות:
צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
מערכי שיעור
-
חקר בביולוגיה
מערך שיעורי חקר בביולוגיה בלמידה משולבת - ביוחקר ברשת (משמש וניל-צרפתי)
למערך השיעור > -
חקר ציפורים
מערך הוראה משולבת בחקר ציפורים, המערך כולל פעילויות לזיהוי קולות ציפורים ולמידה באמצעות תהליכי חקר. המערך משלב מיומנויות שלחקר במדעים עם לימודי שפה
למערך השיעור > -
חקר עיתונות ערבית
מערך חקר בערבית למגזר היהודי, העוסק בחקר נושא נבחר במסגרת עיתונות ערבית
למערך השיעור > -
חקר במדעי החברה בסביבת מודל
מערך בסביבת מודל משה"ח בנושא חקר במדעי החברה. הכניסה עם הזדהות אחידה של משה"ח
למערך השיעור >