תהליך חקר בלמידה משולבת

חזרה
  • שלב חינוך: יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
  • שפה: עברית
  • סוג פריט: דגם הוראה
  • משך הזמן: ארוך
מטרות למידה: הבניית ידע, מיומנויות חקר, למידה שיתופית, כישורי לומד עצמאי, חשיבה ביקורתית
למה משמש הכלי:
עבודה בקובץ שיתופי
יצירת אינפוגרפיקה
יצירת שאלון
שיתוף מידע חזותי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
תאור הפריט:

דגם הוראה לביצוע תהליך חקר בלמידה משולבת

מיומנויות דיגיטליות: צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית

יחידות הוראה מתוקשבות

מערכי שיעור