- יחידה בין תחומית - האיזון בין האדם לטבע - הסיפור שלנו
תחום דעת: גיאוגרפיה - אדם וסביבה, ספרות, ספרות חמ"ד , אזרחות, קולנוע ותקשורת
כיתה: ז - האחר הוא אני?
תחומי דעת: ספרות
כיתות: ז-ט - הומור בספרות
תחומי דעת: ספרות - דרמה, סיפורי עם אומנויתיים וסיפורים קצרים
כיתות: ז-ט - זהות חברתית
תחומי דעת: ספרות - היצירה המזרחית, ספרות -שירה
כיתות: ז-ט - מלחמת העולם הראשונה
תחומי דעת: היסטוריה - מלחמת העולם הראשונה והשלכותיה
כיתה: ח - מהפכות
תחומי דעת: היסטוריה, תיאטרון, אזרחות, קולנוע ותקשורת
כיתות: ז-ט - סביבה וקיימות בישראל
תחומי דעת: גיאוגרפיה - אדם וסביבה, סביבה וקיימות בישראל
כיתה: ט
כתיבת טיעונים מבוססת משחק
חזרה- שלב חינוך: יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: ארוך
מטרות למידה:
מיומנויות חקר, כישורי לומד עצמאי
למה משמש הכלי:
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
תאור הפריט:
דגם לכתיבת טיעונים מבוססת
וטיפוח הכוונה עצמית בלמידה משולבת
מיומנויות דיגיטליות:
אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
מערכי שיעור
-
חופש ביטוי והסתה - היכן הגבול?
יחידה המדגימה תהליך של טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בהתייחס לנקיטת עמדה עצמאית.
למערך השיעור > -
אנרגיות מתחדשות
היחידה מדגימה תהליך של טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בהתייחס לנקיטת עמדה עצמאית.
למערך השיעור >