דלג אל

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ידע מתחומי הליבה, למידה במרחבי חיים, ידע עולם
סביבות למידה:
מחוץ לגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: תחושה מרחבית וגיאומטריה

אודות הפעילות

בסיור בגבעה הסמוכה לגן, ילדי גן ארז בירושלים מתבוננים בבניינים ובעצים הסובבים את הגבעה. הם בוחנים כיצד המרחק משפיע על תפיסת הגודל ואיך נראים הבניינים או העצים מנקודות מבט שונות. הילדים גם מתייחסים לנקודת המבט של חברים מהגן המתבוננים בהם ממרומי בניין גבוה. השיחה על כך במהלך הטיול הופכת את הידע הבלתי מפורש שלהם לידע מפורש.

אולי תתעניינו גם ב...

שיח ופעילות לציור "נערה עם פרח"
בעלון המלצה להתבוננות ושיח עם ילדי הגן מול יצירת האומנות "נערה עם פרח" של הצייר שמואל שלזינגר ופעילויות למשחקים יצירתיים בהשראת הציור
סימני דרך – חפש את החמץ (המטמון)
פעילות חוץ "חפש את החמץ" של שתי קבוצות המלוות באנשי צוות. ביצוע מסלול ומשימות במהלכו עד הגעה לנקודת הסיום לפעילות משותפת של שתי הקבוצות
פעילות תנועה בשגרת הגן
שילוב תנועה בשגרת הגן הוא משימה חשובה מדרגה ראשונה המתחשבת במאפייניהם ובצורכיהם של ילדים בגיל הרך. ההנחה הבסיסית היא שהתנועה, בדומה לשאר החושים, אינה ניתנת ל...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.