
תכנון משחק המשלב חיישן מצלמה. חיישן המחשב יקלוט את תנועת השחקן ויפעל לפי הקוד. משחקים לדוגמה: תוכי מעופף על ידי תנועות השחקן, תיפוף על תופים בעזרת הנפת ידי השחקן.
ביום רביעי 1 ביוני 2022 הציגה תוכנית חשיבה מחשובית ורובוטיקה במשרד החינוך ביריד הישראלי לחדשנות בחינוך (הביאנלה). במתחם הוצגו מגוון פעילויות המתאימות לתלמידי כיתות א-ו.
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.