דלג אל

הצהרת נגישות

מגוון המינים - השוני באורחות חיים של בעלי חיים

מגוון המינים - השוני באורחות חיים של בעלי חיים

מגוון היצורים בטבע משקף את השוני בצורה ובמבנה ובאורח החיים.

ביחידה זו מגוון משאבי הוראה ולמידה הנוגעים לשוני התנהגותי ומבני באורחות חיים של בעלי חיים: פעילי יום, פעילי לילה; חיים במים, חיים ביבשה; נודדים, יציבים; אוכלי כול, אוכלי בשר, אוכלי צמחים ועוד.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
מגוון המינים
מגוון המינים
תחומי דעת: מדע וטכנולוגיה

נושא משנה: המגוון בטבע: בעלי חיים.
יחידה ההוראה המגוון בטבע: בעלי חיים עוסקת במשמעות המושג מגוון מינים המייצג את השוני בצורה, במבנה היצורים החיים, ובאורח החיים שלהם. כמו כן, יחידה זו מציינת את החשיבות של מגוון המינים לאדם ולסביבה, למשל לצורך ייצור מזון, ביגוד, תרופות, רהיטים ועוד.

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מאפייני החיים, צרכים לקיום יצורים חיים
בדף זה שלל פעילויות למידה חוץ כיתתיות המעודדות מיומנויות של חקר מדעי, השערת השערות, איסוף נתונים והסקת מסקנות, תוך מתן דרור לדמיונם ולסקרנותם של התלמידים.
העין
מערכות תקשורת בגוף, איברי חוש ומערכת העצבים, אחראיות לקליטה של גירויים מהסביבה הפנימית והחיצונית ולתגובה להם.
הזנה באדם - מבנה מערכת העיכול
אורכה הכולל של מערכת העיכול של האדם כ-9 מטרים. היא מתחילה בפה ומסתיימת בפי הטבעת והיא כוללת גם את הלוע, ושט, קיבה, תריסריון, המעי הדק והמעי הגס, הכבד והלבלב
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.