דלג אל

הצהרת נגישות

מטפחים את ההבעה בעל פה, חינוך לשוני

מטפחים את ההבעה בעל פה, חינוך לשוני

השפה הדבורה משתנה לפי ההקשר, מטרת התקשורת ויחסי הדובר עם קהלו. כאשר הנסיבות רשמיות, נחוץ תכנון מוקפד יותר: הדוברים צריכים לשקול מה ייאמר, כיצד יתאימו את הנאמר למאזינים, כיצד ישמרו על רציפות וסדר. הצגת נושא לפני קהל כרוכה גם בהקשבה ובמעקב אחרי תגובות האחרים.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף

שיח דיאלוגי: מדברים על מה שביני לבינך – יחידות הוראה ומאגרי כלים

היחידות עוסקת בסוגיות חברתיות מעולמם של התלמידים. היחידות מבוססות על ההישגים הנדרשים בתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני (תשס"ג) - הישג נדרש 1- "האזנה ודיבור למטרות שונות.

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

שבועות בחינוך הלשוני
ביחידה זו מגוון פעילויות בנושא החג: הפקת מידע בהסתמך על איורים, קריאה בטקסטים מן המקורות היהודיים בדרישה להבנת המסרים העולים מהם ולקריאה קולית מדויקת. באמצעו...
הסיפור העממי, ספרות
סיפורי עם משקפים את מורשתו התרבותית של עם. מאפיינים שונים ודומים בסיפורי עם של עמים שונים, מלמדים על אופיין של תרבויות שונות
תרגילי מילוי (קלוז), חינוך לשוני
יחידה זו עוסקת בתרגילי מילוי (קלוז), כלומר בטקסטים קצרים שהושמטו בהם מילים. התלמידים נדרשים להשלים את החסר. לתרגילים אלו תרומה רבה להרחבת אוצר המילים ולפיתוח...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.