דלג אל

הצהרת נגישות

צמצום פערים בשפה ואוריינות בגני הילדים

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, יזמות ויצרנות, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם
סביבות למידה:
כל הגן, מחוץ לגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. שפה ואוריינות: מיומנויות אלפביתיות וראשית קריאה וכתיבה, כשירות לשונית, מכוונות לספר

אולי תתעניינו גם ב...

"مش إلي"!
نشاط درامي- حركي يمنح شرعية لصعوبة بعض الأطفال في تقبّل شكلهم، ويساعدهم في التعايش معه.
الحرْش يَتَحدَّث
الحرْش يَتَحدَّثالفلم القًصير يَتطرق إلى تَطويرُ الْمَعْرِفَةِ، الْقِيَمِ، وَالْمَهاراتِ بِواسِطَةِ التَّعْليمِ الْمُدْمَجِ الرَّقمِيِّ
העשרת שפה באמצעות ספרות ילדים
פרופ' מירי ברוך, חוקרת ספרות ילדים, פורסת בהרצאתה את משנתה בדבר העשרת שפתו של הילד באמצעות ספרות ילדים
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.