צמצום פערים בשפה ואוריינות בגני הילדים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ביטוי אישי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, יזמות ויצרנות, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם
- סביבות למידה:
- כל הגן, מחוץ לגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- שפה ואוריינות: מיומנויות אלפביתיות וראשית קריאה וכתיבה, כשירות לשונית, מכוונות לספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אולי תתעניינו גם ב...
"مش إلي"!
نشاط درامي- حركي يمنح شرعية لصعوبة بعض الأطفال في تقبّل شكلهم، ويساعدهم في التعايش معه.
الحرْش يَتَحدَّث
الحرْش يَتَحدَّثالفلم القًصير يَتطرق إلى تَطويرُ الْمَعْرِفَةِ، الْقِيَمِ، وَالْمَهاراتِ بِواسِطَةِ التَّعْليمِ الْمُدْمَجِ الرَّقمِيِّ
העשרת שפה באמצעות ספרות ילדים
פרופ' מירי ברוך, חוקרת ספרות ילדים, פורסת בהרצאתה את משנתה בדבר העשרת שפתו של הילד באמצעות ספרות ילדים
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!