דלג אל

הצהרת נגישות

צמצום פערים בשפה ואוריינות בגני הילדים

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, יזמות ויצרנות, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם
סביבות למידה:
כל הגן, מחוץ לגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. שפה ואוריינות: מיומנויות אלפביתיות וראשית קריאה וכתיבה, כשירות לשונית, מכוונות לספר

אולי תתעניינו גם ב...

מיכאלה מנחה קבוצת ילדים בתחום ענין אישי שבחרה וחקרה
עקרונות הגישה הדיאלוגית מושתתים על משא ומתן עם הילדים ועל שיתוף פעולה, ויחד קובעים את תוכנית הפעילות והנושאים הנלמדים בגן. התעניינות של ילדה בנושא האינדיאנים...
מחפשים את המטמון – שימוש במפת הגן
בסרטון נצפה בקבוצת ילדים מגן רימון בירושלים משחקים בהטמנת חפץ, בסימונו במפת המטבח ובחיפוש אחריו
picturebook לעומת ספר מאויר
בהרצאתה של אורנה גרנות, אוצרת משנה לאיור ספרי ילדים בספריית אגף הנוער, נשמע על ההבדל בין פיקצ'רבוק לספר מאויר
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.