מצב חירום מוגדר כמצב, שבו תוגבל או תופסק הפעילות הלימודית הסדירה במוסדות החינוך לתקופת זמן שיכולה להימשך ממספר ימים עד מספר שבועות, לרבות בימי חופשה. במצב זה, ראשית הלמידה תתמקד בלמידה רגשית חברתית (SEL) לסיוע בהתמודדות ולחיזוק החוסן של התלמידות והתלמידים ובהמשך שמירה על רצף שגרת למידה לעיתים באמצעות הלמידה מרחוק.
יחידה זו מורכבת מ-10 שיעורים, ובמהלכם ייצרו התלמידים "שישים שניות" בנושא שיבחרו ויציגו אותו בסרטון הכולל קריינות והמחשה חזותית. הפעילות מציעה תהליך עבודה מובנה המורכב מיחידות שונות כולל חקר ואיסוף מידע.
פעילות מתוקשבת לתלמידים (גרסה חדשה) | מדריך למורה