מצב חירום מוגדר כמצב, שבו תוגבל או תופסק הפעילות הלימודית הסדירה במוסדות החינוך לתקופת זמן שיכולה להימשך ממספר ימים עד מספר שבועות, לרבות בימי חופשה. במצב זה, ראשית הלמידה תתמקד בלמידה רגשית חברתית (SEL) לסיוע בהתמודדות ולחיזוק החוסן של התלמידות והתלמידים ובהמשך שמירה על רצף שגרת למידה לעיתים באמצעות הלמידה מרחוק.
יחידה זו עוסקת במיומנות של מיזוג מידע ואִחזורו דרך חשיפת התלמיד לתאוריית שמונה האינטליגנציות של גרדנר והמחשת המידע בדרך חזותית (תמונות, סרטון, תרשים). דרך זו מעוררת דיון רלוונטי וערכי המאפשר לתלמיד למזג מידע, לעבד אותו וליישם אותו.
דף המלצה | מיזוג מידע ואחזורו | שאלון אינטיליגנציות לשון נקבה | מערך שיעור