מדע ומתמטיקה מה? כיצד? איך? מתי?
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- קהילתיות, יזמות ויצרנות, ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
סביבות חיים שונות בגן ומחוצה לו מזמנות עיסוק משמעותי במדעים, בטכנולוגיה ובמתמטיקה. יחד נבחן סביבות וכלים רלוונטיים מרחיבי יכולת. נבדוק את מגוון הקשרים בין הפנים והחוץ ונתייחס לעיקרון מדעי המאחד כמה תופעות. נבחן את היכולת שלנו, המחנכים, להשפיע על העמקה והרחבה של העיסוק בנושאים השונים.
אולי תתעניינו גם ב...
מרחבי משחק בגן העתידי
בסרטון ניתן לראות את ילדי הגן שרובם בגילאי 3-4 בונים לעצמם את מרחבי המשחק, משחקים בהם ביחד או במקביל על פי בחירתם כשכל אחד מהילדים מוצא בו את מקומו
من الدّعموص إلى الضفدع، نتفحّص ونتعلّم!
حول المستنقع، يتتبّع الأطفال دورة حياة الضفدع. يتساءلون، ويفكّرون ويوثّقون.
מבט בין-לאומי על ספריית האיור
בסרטון זה נצפה בסיור בספרייה לאיור ספרי ילדים באגף הנוער של מוזיאון ישראל בהדרכת אוצרת המשנה אורנה גרנות.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!