דלג אל

مميّزات

الروضة المستقبلية:
التّعبير الشّخصي، مهارات إدراكيّة، مهارات ذاتيّة، مهارات شخصية
بيئات تعلّميّة:
داخل روضه
أعياد ومناسبات على مدار السنة:
طوال العا م

مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:

  1. كفايات حياتيّة: محور الأنا، محور التّحكم بالمشاعر وتوجيهها، محور بَيْشَخصي
  2. : دمج الحركة في البيئة الماديّة والاجتماعيّة، تربية حَرَكيّة، تربية للأمان، تربية صحيّة

عن النشاط

"مش إلي" هو طفل لا يحب شكله وأغراضه. يدخل الأطفال حلمه ويختبرون معه كيف يتحول رأسه إلى أشكال مختلفة. يعطي هذا النشاط الدرامي- الحركي المرح شرعية لصعوبة بعض الأطفال في تقبّل شكلهم، ويساعدهم في التعايش معه.

يمكن أن يهمّك أيضًا

שיח ופעילות לציור "נוף כינרת"
בעלון המלצה להתבוננות ושיח עם ילדי הגן מול יצירת האומנות "נוף כינרת" של הצייר ראובן רובין ופעילויות למשחקים יצירתיים בהשראת הציור
דברים שרואים מכאן לא רואים משם
בסרטון נצפה בילדי גן ארז בירושלים בסיור בגבעה הסמוכה לגן מתבוננים בבניינים ובעצים ובוחנים איך נראים הבניינים או העצים מנקודות מבט שונות
להשתמש במה שיש
טיפוח התנהגות צרכנית נבונה אחראית וסביבתית בגיל הרך
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.