דלג אל

נקודת מוצא ויעד

נקודת מוצא ויעד

פעילות תרגול הזזת דמות על ידי גלישה, הזזה, קביעת מרחק, קצב הליכה וקביעת נקודת סיום מסלול של הדמות.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

הכרת מושגים לבניית תסריט (כיתה ד)

הכרת מושגים לבניית תסריט (כיתה ד)

התלמידים יתוודעו אל המושגים: נקודת מוצא, נקודת יעד, גלישה, הזזה, נקודות X/Y

למצגת 1 | מצגת 2

 הכרת מושגים לבניית תסריט (כיתה ד)

>عارضة شرائح 1 | عارضة شرائح 2

הנחיה למורה:
המצגת אינה מיועדת להצגה בכיתה. מטרת השיער היא למידה ועבודה בסביבת הסקראץ', כאשר המצגת משמשת חומר עזר המונח בפני המורה ולא בפני הכיתה.

ניתן להעשיר את השיעור מתוך פרק שני בתכנית הלימודים (17-12):
סביבת סקראץ; בחירת עיצוב תכונות וגודל דמות; תסריט ראשון: רצף סדרתי של פקודות (קפוץ אל, גלוש אל, פנה לכיוון); תנועה.

מומלץ להקדיש לפרק זה שעתיים של למידה עיונית וארבע שעות של התנסות - סך הכל שישה שיעורים.

סרטון לליווי ולהעמקה של כתיבה וקביעה של יעד (כיתה ד)

התלמידים ילמדו לאילו כיוונים אפשר לסובב את הדמות.

סרטון העמקה בנושא קפיצה וגלישה (כיתה ד)

התלמידים ילמדו על השימוש בלבנה בקפיצה ובגלישה.

סרטון בנושא הנעת דמות (כיתה ד)

התלמידים יבנו דמות שתופעל בעזרת לוח המקשים והחיצים.

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

חשיבה אלגוריתמית וסביבת הלמידה - יחידה 1
יסודות התכנות וסביבת הלמידה סקראץ 'בשילוב נושאים מתכנית הלימודים במתמטיקה
מבוא לרובוטיקה: מערכות, יחידה 2
הרובוט הוא מערכת טכנולוגית. מהם רכיבי המערכת הטכנולוגית?
Mood של לימוד
מדריכים ללומד עצמאי ליצירת פרויקטים בסקראץ'
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.