בשנים האחרונות התחדד במערכת החינוך הצורך לעסוק בפן החברתי הרגשי והערכי של הלמידה – SEL. התיאטרון עוסק באדם ובחברה הן בחשיפה לגופי ידע וטקסטים רלוונטיים הן באופן מעשי דרך למידה ותרגול של שפת התיאטרון ומיומנויות ביצוע. שילוב מודע ומוגן של שילוב מיומנויות חברתיות לצד שיח רגשי וערכי יתרום להתפתחות מיטבית של התלמידים – הן יוצרי תיאטרון הן בוגרים רגישים לזולתם.
הפעילויות המוצעות להלן מציעות כלים תיאטרוניים להנחיית התלמידים ומאפשרות התמודדות עם אתגרים כמו בחירת טקסטים בקבוצה, הקשבה ואמפתיה כלפי האחר וכלפי הדמות, הכלה ושיתוף פעולה, התמודדות עם גבולות ועם התנגדויות בקבוצה ועוד.
כישורי חיים וערכים בהוראת התיאטרון
חזרהאולי תתעניינו גם ב...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!