בעקבות הקריאה, היו אתם המו"ל של הוצאת ספרים, כתבו את תקציר הספר לכריכה האחורית ובחרו תמונה לכריכה הקדמית.
ספר הקריאה "בּוֹרוֹת" בזיקתו לנושא "משובות נעורים".
רשות
בעקבות הקריאה, היו אתם המו"ל של הוצאת ספרים, כתבו את תקציר הספר לכריכה האחורית ובחרו תמונה לכריכה הקדמית.
קראו את המסרים העולים מן היצירה, בחרו במסר שהכי שמדבר אליכם, הסבירו את בחירתכם בהקשר אקטואלי ומשמעותי בעבורכם.
יחידה זו תעסוק בנושא החברות. נראה מה תורמת החברות לחיינו, נעסוק בדילמות של חברים ונראה מה יוצר חברות טובה ומה מאפיין אותה. היחידה מציעה מגוון יצירות. אפשר ללמוד את כולן או את קצתן. בשיעור שיוקדש לכמיהה לחברות נלמד את השיר "ילדות" של יונתן רטוש. נלמד שלושה סיפורים קצרים, שניים מהם מתרחשים לפני מאה שנה ויותר, ועדיין משמעותיים ביותר לקוראים הצעירים: "מקץ עשרים שנה" ו"התסריט הראשון של סבק". לאחר מכן נעשה קפיצה בזמן לסיפור השלישי "לילי ואני". נצפה גם בסרט "אני והחבר'ה". לתשומת ליבכם: השיעורים על הסיפורים הקצרים הם שיעורים כפולים.
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.