שאלות מילוליות
דגשים (מתוך תוכנית הלימודים לכיתה ז')
1. יש לשלב את פתרון המשוואות עם שאלות מילוליות העוסקות במגוון תכנים ומבנים מתמטיים.
2. כשמתקבל פתרון של משוואה הנובעת משאלה מילולית יש לבדוק אם הפתרון מתאים לשאלה עצמה ולא להסתפק בהצבה במשוואה.
3. אפשר לקבל פתרון לשאלות גם באמצעות שיקולים מספריים אבל במקרה זה יש להראות לתלמידים גם דרך פתרון אלגברית.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
אחוזים
מהו אחוז? האם זה סתם שבר? אחוז מייצג חלק מכמות. לעומתו, לשבר מגוון משמעויות שרק אחת מהן, חלק מכמות, מתאימה למשמעות של אחוז
אי שוויונות קוויים
אי שוויון לִינֵאָרִי (קווי) הוא ביטוי בעל שני אגפים שבו הנעלם בחזקה 1. בפתרון אי שוויון מחפשים ערך של נעלם, עבורו אחד האגפים גדול או קטן יותר מהאגף השני
היקף מעגל ושטח עיגול
הגדרת המעגל: כל נקודות המישור שמרחקיהן מנקודה קבועה שווים זה לזה. המרחק נקרא רדיוס. הנקודה הקבועה נקראת מרכז המעגל. הגדרת העיגול: העיגול הוא התחום המישורי המ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!