דלג אל

מבנה צמחים ובעלי חיים

מבנה צמחים ובעלי חיים

מגוון היצורים בטבע משקף את השוני הקיים ביניהם בצורה, במבנה ובאורח החיים. בעלי חיים מותאמים לסביבת החיים ולצורכי המחיה שלהם כגון תנועה, הסוואה, חיפוש מזון, אכילה, וחיזור.

ביחידה זו חומרי הוראה פעילויות וסרטונים בנושא צמחים (מבנה, שורש, גבעול, עלה, פרח, פרי, זרע) ובעלי חיים (מבנה הגוף, איברי תנועה, איברי חישה וכסות הגוף).

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף

מאמרים לצעירים

מאמרים לצעירים

מאמרים מדעיים שפורסמו בכתב העת המדעי המקוון Frontiers for Young Minds. המאמרים נכתבו על-ידי מדענים מובילים בשפה הנגישה לקוראים צעירים ועל פי הערותיהם והארותיהם.

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

העשרה - פורים
לאחרונה התפתח בעולם ובישראל תחום הביומימיקרי: לימוד וחיקוי של הטבע על מנת לפתח בהשראתו המצאות ופתרונות טכנולגיים לשימוש יומיומי. משמעות המונח ביומימיקרי היא ...
תקשורת בגוף האדם: החושים ומערכת העצבים
מערכות תקשורת בגוף (אברי חישה ומערכת העצבים) אחראיות על קליטה של גירויים מהסביבה הפנימית והחיצונית ועל תגובה של הגוף להם.
השוני בין בעלי חיים במבנה ובצורה
מגוון היצורים בטבע בא לידי ביטוי בשוני הקיים בין בעלי החיים בצורתם, במבנה גופם ובאורח חייהם. בעלי חיים מחולקים לקבוצות (משפחות) שונות ולכל קבוצה מאפיינים משלה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.