חברות ושיתוף פעולה
חברות היא צורך אנושי, אך גם מיומנות נרכשת. להיות חבר פירושו לקיים אינטראקציה עם הזולת, להיות מודע לרגשות עצמך ולהיות רגיש לרגשותיו של הזולת. חברות מחייבת פיתוח אינטליגנציה בין-אישית ויכולת אמפתית, וכן רכישת מיומנויות חברתיות מגוונות, כגון שיתוף פעולה ונתינה.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף
תוכנית לימודים חברתית
זהות אישית וחברתית
ממלכתי
חמ"ד
المجتمع العربي
זהות קבוצתית וקהילתית
ממלכתי
חמ"ד
المجتمع العربي
זהות יהודית, ישראלית לאומית, תרבותית
ממלכתי
חמ"ד
المجتمع العربي
פעילויות נוספות
אולי תתעניינו גם ב...
הכיתה כקבוצה חברתית
כניסה לבית ספר חדש מלווה בחששות וכרוכה בתהליך של הגדרה מחודשת של מעמדו של התלמיד ושל תפקידו. כדי להקל את המעבר, חשוב שהתלמיד יחוש נוח בסביבה האנושית והפיזית ...
מעורבות שותפות ואחריות
התוכנית להתפתחות אישית ולמעורבות חברתית בחטיבת הביניים מבוססת על תוכנית הליבה של החינוך החברתי ומציעה דרכים להבנות את ההתנסויות וללוות אותן בתהליכי הכנה, בשי...
מנהיגות
מנהיגות בקבוצה מניעה תהליכים של השפעה הדדית בין-אישית, ואלו מסייעים לקבוצה לממש את מטרותיה. הכיתה כקבוצה מצמיחה תלמידים המשמשים מנהיגים בלתי-פורמליים. הזדמנו...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!