דלג אל

עבודת גמר בגאוגרפיה אדם סביבה

חזרה

תלמידי כיתות י-יב מוזמנים להגיש הצעות לעבודת גמר בגאוגרפיה - אדם וסביבה

תלמידי כיתות י-יב מוזמנים להגיש הצעות לעבודת גמר בגאוגרפיה - אדם וסביבה

כתיבת עבודת גמר מהווה את חוד החנית בלמידה המשמעותית. בכתיבת עבודת גמר הכותב מביא לידי ביטוי את יכולותיו הקוגניטיביות, מקבל מענה לסקרנותו האינטלקטואלית, נותן במה ליכולת לימוד עצמית, להרחבת תחום דעת, לשאילת שאלות ולמרחב ביטוי עצמי.
מערכת החינוך העל יסודית שואפת לבנות פלטפורמה מיטבית שבסיומה ישלוט התלמיד בכל מיומנויות הנדרשות מלומד במאה ה21, קרי: לומד עצמאי השולט במיומנויות שפה, כתיבה וחקר.

האפשרות לכתיבת עבודת גמר נפתחה החל משנת תשע"ז גם לתלמידי כיתה י': הם יוכלו לכתוב הצעת מחקר בכתה י' ולהגיש את עבודת הגמר בכתה י"א, זאת לצד האפשרות שהיתה קיימת תמיד - להתחיל בכתיבת עבודת גמר בכתה י"א ולסיימה בכתה י"ב.

אולי תתעניינו גם ב...

התאמות בבחינת הבגרות (לאינטרנים ואקסטרנים)
התאמות בבחינת הבגרות (לאינטרנים ואקסטרנים)
שאלות עמ"ר
שאלות חשיבה המערבות ערכים, מעורבות ורלוונטיות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.