- חינוך מבוסס מקום בדגש שינוי אקלים, בידינו
חינוך מבוסס מקום הוא גישה ללמידה, המתבצעת לעיתים קרובות מחוץ לכותלי הכיתה, מתוך הקשר למקום ולקהילה. הלמידה מתרחשת דרך התבוננות, מגע והתייחסות מעמיקה לסביבה ולקהילה. על פי רוב, גישה זו משלבת עקרונות פדגוגיים חשובים כמו רלוונטיות, מעורבות של תלמידים, למידה פעילה, התבוננות וחקר של התלמידים, למידה מתוך עניין, התבססות על סקרנות ומוטיבציה פנימית. מחקרים מלמדים, למשל, שיש ערך רב יותר למסרים מקומיים בנושא שינוי אקלים, ושהם יעילים יותר ממסרים גלובליים, וכי תצפית ישירה בהשפעות של שינוי אקלים מגבירה את המודעות והמעורבות של הלומדים. - למידה חוץ כיתתית בדגש קיימות ושינוי אקלים - הצעות לאתרים לסיור ופעילויות לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, בידינו
חוברת זו מאגדת בתוכה רקע על גישת ההוראה יחד עם הצעות לסיורים לימודיים באתרים ברחבי הארץ שיכולים לקדם הבנה ולמידה של נושא סביבה וקיימות בכלל ושינוי אקלים בפרט. כל הצעה משלבת בתוכה מידע על המקום ועל ההדרכות המוצעות כמו גם הצעות ורעיונות לפעילויות הכנה, לפעילויות מלוות לסיור ולפעילויות סיכום. - חינוך לפעולה בנושא שינוי אקלים, בידינו
חוברת אשר מקנה כלים למורים ומורות בחטיבה ובתיכון הרוצים להטמיע בתחומי הדעת שלהם פעולה בנושא שינוי אקלים, בצורה יעילה, באמצעות פדגוגיה חדשנית המותאמת למיומנויות הנדרשות במאה ה-21.