דלג אל

המסע בעקבות הלב

שם המרצה:
אור יעקב
קהל יעד:
תלמידים
תחום דעת:
מדע וטכנולוגיה, חינוך גופני, בריאות
שכבות גיל:
ו-ח
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1699
המסע בעקבות הלב

תיאור השידור

מהי חשיבותו של הלב הפועם בגופנו? כיצד פעילות גופנית תורמת לשמירה על ליבנו? אילו הרגלי תזונה כדאי להקפיד ולשפר את איכות חיינו?

צפו בשעשועון מקוון "המסע בעיקבות הלב". השעשועון עוסק בנושא שקרוב לכולנו- בריאות הלב שלנו!

במהלך השעשועון נלמד בדרך אינטרקטיבית ומהנה על מבנה הלב ומדוע שמירה על הלב מהותית לבריאות שלנו. נלמד כיצד תזונה בריאה ופעילות גופנית חיוניים לבריאות הלב. השעשעון הינו פורמט חדשני אשר צולם בפארק ענבה במודיעין בהשתתפות תלמידים.
במקביל למשימות המתקיימות בשעשעון, התלמידים הצופים בכיתה מופעלים אף הם במשימות ופעילויות אקטיביות.

מטרת השידור
קידום אורח חיים בריא

נושאים מרכזיים

  1. מבנה הלב
  2. תזונה בריאה
  3. פעילות הגופנית
  4. החייאה- התמודדות במצבי חירום

בשעשועון מתקיימת תחרות אתגרית בין תלמידים הכוללת משימות אקטיביות וחידות. במקביל, התלמידים בכיתות מופעלים אף הם באמצעות משימות ואתגרים.

תיאור המרצה

אור יעקב, יוטיוברית ויוצרת רשת.

חזרה לראש הדף

דפ משימה - יש להדפיס לתלמידים לקראת צפיה בשידור

דפ משימה - יש להדפיס לתלמידים לקראת צפיה בשידור

הפכו את תלמידכם לשותפים פעילים במשימות המתקיימות במהלך הצפיה בשידור.
כיצד?
הדפיסו את חוברת ההכנה למורה ודפי משימות לתלמידים (עמודים 15-22).
לקראת הצפיה בשידור חלקו לכל תלמיד או קבוצת תלמידים את דפי המשימה והתלמידים יוכלו להיות צופים אקטיבים.

* ניתן לחלק מראש את תלמידי הכיתה לקבוצות ולקיים אתגר כתתי.
בהצלחה

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.