דלג אל

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
מתמטיקה
מסגרות חינוכיות:
מצוינות 2000
שלבי חינוך:
חטיבת ביניים
סוגי התוכן:
יחידת הוראה
פותח ע"י:
אמנון זקוב, אבי פולג, גלי שמעוני
שפה:
עברית

המתמטיקה של דילמות – דילמות שפתרונן אובייקטיבי ודילמות שפתרונן סובייקטיבי

דילמות הן בעיות הדורשות בחירה בין כמה חלופות, כאשר לכל חלופה יש יתרונות וחסרונות ויש צורך לשקלל אותם – לעיתים באופן אובייקטיבי על ידי חישובים ולעיתים באופן סובייקטיבי על ידי הכרעות אישיות העשויות להיות שונות מאדם לאדם.
היחידה עוסקת בסוגי דילמות אלה בהיבט מתמטי.
הפעילות נכתבה במסגרת תוכנית מצוינות 2000 ופורסמה במאגר הידע מחוננט.

אולי תתעניינו גם ב...

מרחב מזמן למידה עצמאית בכיתה
המלצות ורעיונות להקמת מרחב מזמן בו יוכלו התלמידים המחוננים והמצטיינים ללמוד באופן עצמאי
מתווה ליבה למרכזי מחוננים
מתווה למערך הלמידה לתלמידים מחוננים הלומדים במרכזי מחוננים
העצמה רגשית בכיתות עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) – מדריך יישומי
התוכנית החינוכית המוצעת נותנת מענה לאתגרים ולצרכים רגשיים וחברתיים של התלמידים במעגלים שונים (מורים, תלמידים, הורים)
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.