דלג אל

הצהרת נגישות

מרחב למידה כיתתי אסינכרוני

חזרה
פתיח

מרחב דיגיטלי כיתתי מאפשר ארגון של תהליכי למידה מרחוק בתוך סביבות ענן כמו גוגל קלאסרום וטימס מיקרוסופט, או בסביבת מוודל.
המרחב משלב משימות א-סינכרוניות (כגון פעילות סביב סרטון) עם מפגשים סינכרוניים (כגון דיון במפגש זום). 
במרחב נוכל ליצור קשר עם התלמידים, לתת להם משימות לביצוע בזמנם הפנוי בקבוצות או באופן פרטני.

באמצעות מרחב כיתתי דיגיטלי תוכלו לשלב בין למידה סינכרונית וא-סינכרונית.

הקמה וארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

הקמה וארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

מרחב כיתתי דיגיטלי בכיתה הטרוגנית

מרחב כיתתי דיגיטלי בכיתה הטרוגנית

התאמה של מרחב כיתתי דיגיטלי לכיתה הטרוגנית דורש מהמורה להתייחס ללמידה כדבר טבעי, שיש לאפשר לו להתרחש כשכל התלמידים הם שותפים לתהליך, כל אחד בדרכו, במקום להתייחס ללמידה כדבר שצריך לגרום למישהו אחר לעשות נגד רצונו. לכן יש להציע במרחב הלמידה מגוון אפשרויות לביצוע פעילויות, מדרג של רמות לביצוע, מבחר כלים לתיווך הלמידה, וצורות שונות לביטוי אישי לתלמידים.

בנוסף, יש להבין כי הלמידה היא תהליך איטי, רווי טעויות, המתרחש בתוך הקשרים חברתיים ויש לו משמעות למשתתפים בתהליך.   

תמיכה

מרכז שירות ומידע ארצי לעובדי הוראה - 6552*, בימים א-ה: 17:00-7:30.

מינהלת יישומים מתוקשבים לבעלי תפקיד בבית ספר - 03-6906600, יום ראשון – חמישי בין השעות 07:30 – 18:00
יום שישי – בין השעות 08:00 – 14:30.

אולי תתעניינו גם ב...

חשיבה מחשובית ורובוטיקה - למידה מרחוק
סביבת הלמידה Scratch מאפשרת לתלמידי מדעי המחשב ורובוטיקה לבנות ליצור בעזרת קוד משחקים, סיפורים אינטראקטיביים, אנימציות, סימולציות ועוד
אבטחת מידע - כללי יסוד
יצירת סביבת למידה דיגיטלית בטוחה, מוגנת והוגנת
סביבת ענן לחינוך Google
סביבת הענן לחינוך של (Google (G Suite for Education מאפשרת לקיים תהליכים מתקדמים של הוראה, למידה והערכה מכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי קצה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.