דלג אל

הצהרת נגישות

תחרויות במחול

חזרה
תחרות שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות

בפעם הראשונה קיים הפיקוח על המחול באגף א' אומנויות תחרות כוראוגרפיה ארצית לבתי הספר היסודיים בנושא השנתי "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות".
עשרות בתי ספר ברחבי הארץ הגישו מועמדות. הליך השיפוט בתחרות הכוראוגרפיה הארצית הראשונה לבתי הספר היסודיים היה מקוון.
חברות ועדת השיפוט האומנותית צפו ודירגו את היצירות, כל אחת בנפרד, מבלי לדעת דבר על המבצעים. אלו חברות הוועדה: ד"ר שרי כץ זכרוני, יו"ר ועדת מקצוע עליונה לתחום המחול; הגב' הילה קובריגרו-פנחסי, מפקחת מרכזת על החינוך למחול; הגב' לירון לבינגר, מדריכה ארצית באגף אומנויות ומורה למחול ולכוראוגרפיה.
בתי הספר הזוכים הופיעו בפני מאות תלמידים בכינוס "מחוללים אחדות" שהוביל הפיקוח על החינוך למחול בשיתוף מחוז המרכז בהיכל התרבות רמלה.
תחום המחול פועל במאות בתי ספר יסודיים. שיעורי המחול משלבים את כל תלמידי בית הספר. במהלך השיעורים מאותרים תלמידים כישרוניים שיש להם רצון להשקיע ולהתפתח בתחום, ונבנות גם מסגרות מצוינות ולהקות ייצוגיות לבית הספר.
אלו שמות בתי הספר הזוכים:
מקום ראשון – בית הספר היסודי תל"י נופי הסלע, מעלה אדומים בריקוד "לא נעצור"" בהובלת המורה כוכבית סאסי
מקום שני – בית הספר צוקי אביב, תל אביב בריקוד "ילד אבא אימא" בהובלת המורה גיל ברקוביץ'
מקום שלישי – בית הספר "אלומות", באר שבע בריקוד "שיר למעלות" בהובלת המורה תהילה מלכה
ציון לשבח – בית הספר היסודי "עין גנים", פתח תקווה בריקוד "סביב כל העולם" בהובלת המורה טלי שדה

אולי תתעניינו גם ב...

הכלה במחול
בחברה הישראלית המורכבת מגוונים של אוכלוסיות שונות ובעלות מאפיינים שונים, המחול מקדם ערכי שילוב, סקרנות, דיאלוג, חיבור, שיתוף, הכלה, הזנה הדדית והקשבה מודעת. ...
תכנון, משוב והערכה
תכנון תוכנית עבודה שנתית, משוב והערכה במחול
ספרים, מאגרי מידע ולהקות מחול
לפניכם ספרים, אתרים, מאגרי מידע ולהקות מחול בתחום הדעת מחול
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.